شکایت از دیار باقی دردسر جدید رئیس فدراسیون تکواندو

از خبرهای ناخوشایند امروز فوت یکی از پیشکسوتان تکواندو، اولین مربی هادی ساعی اسطوره تکواندو ایران بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید مهیمن پیشکسوت تکواندو ایران به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

مهیمن دارای دان ۸ تکواندوست که سابقه دبیر، نایب رئیس و رئیسی هیئت تکواندو استان تهران، رئیس کمیته مربیان و مسابقات، عضو کمیته فنی، مدیر داخلی و رئیس کمیته آزمون فدراسیون تکواندو را در سابقه مدیریتی خود دارد که آذرماه ۹۵ به دلیل دخالت های بی مورد در امور یکی از آزمون های تکواندو با فدراسیون قطع همکاری کرد.

پس از فوت این پیشکسوت فرزند او هومن مهیمن در اوج ناراحتی به دلیل ازدست دادن پدر صحبت های قابل تأملی انجام داد.

او در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها از بی مهری رئیس فدراسیون تکواندو و مسئولان این رشته انتقاد داشت و گفت:" کاش زمانی که پدرم زنده بود بیشتر به او توجه می کردند.

تقدیر نامه های این روزها بدرد پدرم نمی خورد کاش تماس ها و پیامک های او را جواب می دادند.

هنوز نامه او در دفتر پولادگر است امیدوارم خوانده باشید فقط این را می دانم که پدرم شما را حلال نکرد و از این دنیا رفت."

باور کنید مرگ انسان در اختیار خداوند و حق است اما برخی رفتارها و بی توجهی ها در زمان حیات پیشکسوتان به یک معضل جدی در ورزش ما تبدیل شده است و امیدواریم روزی این مشکل حل شود.

به هر حال من ،شما و پولادگر بهتر است که در مورد این مسائل دنبال یک راه کار باشیم تا کارمان بیخ پیدا نکند، موضوع حلالیت و حق الناس با ابزارهای دنیوی و رفاقت با مدیران ورزش و ...حل نمی شود اینجا سر و کارمان با کرام الکاتبین است و اعمالمان را او می نویسد.

در شناخت پولادگر از مسائل دینی و عرفی و اخلاقی شکی نداریم و مطمئن هستیم رئیس فدراسیون تکواندو این دِین را از گردن خود باز خواهد کرد.

انتهای پیام/

درگذشت پیشکسوت تکواندو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار