کمبود بودجه مشکل اساسی طرح های عمرانی دانشگاه امیرکبیر

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: بازسازی فضای دانشگاه باید هرچندسال یک‌بار اجام شود اما یکی از مشکلات ما تامین بودجه برای طرح‌های عمرانی است.

نبود بودجه کافی مشکل اساسی  طرح های عمرانی  دانشگاه امیرکبیراحمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه امیرکبیر از دهه 30 تا کنون از عمرش می گذرد و از قدیمی‌ ترین آموزش عالی در ایران محسوب می شود، خوشبختانه همیشه طرح های عمرانی قابل قبولی در دانشگاه تاکنون انجام شده ولی  درحال حاضر دغدغه ما مشکل فرسودگی بنا برخی از ساختمان های خوابگاه دانشگاه است.

 وی ادامه داد: متاسفانه طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای دانشگاه امیر کبیر چندسالی است به مشکل برخورده و طبعیی است ما ساختمان های قدیمی هم داریم، این طور نیست که عمر ساختمان های ما برای چندسال پیش باشد زیرا به تدریج جایگزینی و تعمیرات اساسی انجام شده ولی باز هم کمبود وجود دارد.

رئیس دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد:دانشگاه‌هایی که زمان زیادی از عمر آن‌ها می گذرد  باید یک بودجه اختصاصی برای  بازسازی و مقاوم سازی داشته باشند.

 معتمدی تصریح کرد:در دانشگاه ساختمان قدیمی وجود ندارد فقط 2 ساختمان قدیمی را آن هم برای تاریخچه دانشگاه حفظ کردیم  ولی بقیه ساختمان ها به طور طبیعی نیاز به باسازی دارد.

 وی گفت: ما باید هرچندسال یکبار بازسازی را در فضای دانشگاه داشته باشیم و هم  باید ساختمان های جدید برای توسعه دانشگاه ایجاد کنیم  ولی در حال حاضر یکی از مشکلات ما  طرح های عمرانی دانشگاه  است که امیدواریم  هرچه سریعتر برطرف شود.

 رئیس دانشگاه امیرکبیر یادآورشد:نبود بودجه کافی برای این حجم از وسعت فضای برای ایجاد طرح های عمرانی عمده ترین عامل کوتاهی در رسیدگی به این اوضاع شده که  مستلزم وجود بودجه ای خاصی برای این طرح ها می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار