عاشورا به روایت هنرمندان

سومین زیارت واره هنر عاشورایی کرمان در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، میثم ثمررخی رییس موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان با بیان اینکه سومین زیارت واره هنر عاشورایی با همکاری دانشکده هنر کرمان در موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان برگزار می‌شود، گفت: در بخش‌های نمایشگاهی این زیارت واره آثاری
از استادان هنر دانشکده هنر و مدرسان نقاشی فارغ التحصیل این دانشکده با موضوع تصویرسازی و نقاشی یک صفحه از کتاب آه باز خوانی مقتل امام حسین (ع) ویرایش یاسین حجازی به نمایش گذاشته می‌شوند.
ثمررخی ادامه داد: این نمایشگاه ساعت ۱۶:۳۰ شنبه ۱۵ مهر افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود، بخش کارگاهی و ورک شاپ‌ها به همراه شب شعر با موضوع نگاه به اشعار حسینی شعرای کرمان برگزار شود، افزود: تقدیر از هنرمندان شرکت کننده در زیارت واره و رونمایی از مجموعه چاپ شده آثار نقاشی از برنامه‌های روز اختتامیه است که نزدیک اربعین حسینی برگزار می‌شود.
رییس موزه هنر‌های معاصر صنعتی اجرای مجموعه اثر هنر مفهومی، محیطی و چیدمان را نیز از برنامه‌های این زیارت واره عنوان کرد و از اطلاع رسانی آن در زمان خود سخن گفت.
این زیارت واره با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل استان کرمان، شرکت ملی صنایع مس ایران روابط عمومی منطقه کرمان، زیارت واره هنر عاشورا، دانشگاه شهید باهنر کرمان دانشکده هنر و معماری و موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان، مهر و آبان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/‌ی

نمایشگاهی از آثار استادان هنر دانشکده هنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.