18 مهرماه؛

زمان برگزاری یادواره شهدای زن حادثه تروریستی مهاباد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: یادواره 12 شهیده حادثه تروریستی رژه 31 شهریور سال 1389 مهاباد، 18 مهر امسال در سالن طلائیه این شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،حجت الاسلام جعفر صادق طیب نژاد در نشست هماهنگی برگزاری این یادواره اظهار کرد: روز به روز تعلق مردم مناطق کردنشین به انقلاب بیشتر می شود و همین عملیات تروریستی 31 شهریور در مهاباد نشانه عصبانیت دشمن از پایبندی مردم این خطه به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه شهادت، فوز عظیم و در کنار پیغمبر(ص) زیستن است، افزود: هر جا شهادتی بوده، بیش از پیش به تقویت نظام منجر شده و در واقع تمسک به راه شهدا ضامن امنیت کشور است.

سلیمان پاکزاد، بخشدار مرکزی مهاباد در مورد هماهنگی بیشتر بین نهادها و ادارات اظهار کرد:برگزاری هرچە بهتر این یادوارە همکاری و هماهنگی تمامی ارگان‌ها،ادارات و مسئولین را می‌طلبد و لازم است بە عنوان متولی نسبت بە تبیین و روشنگری فرهنگ شهادت قدم برداریم.

حادثه تروریستی انفجار بمب در 31 شهریور سال 1389 در مهاباد همزمان با رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اتفاق افتاد و طی آن 12 تن از بانوان و کودکان این شهرستان به درجه شهادت نائل و 80 نفر دیگر زخمی شدند؛ این بمب ‌گذاری در محل اجتماع زنان اتفاق افتاد.

این یادواره زیر مجموعه کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی است که با حضور مقام های کشوری و استانی برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

 

یادواره شهدای زن حادثه تروریستی مهاباد در 18 مهرماه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.