اجرای هزار و 645 طرح اشتغال زایی برای مددجویان آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از اجرای یک هزار و ۶۴۵ طرح اشتغالزا با اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی این نهاد در 6 ماه گذشته خبر داد.

اجرای هزار و 645 طرح اشتغال زایی برای مددجویان آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی،گفت : این میزان اشتغالزایی از نظر تعداد 21 درصد و از نظر اعتبار 47 درصد نسبت به مدت مشابه اجرای هزار و 645 طرح اشتغال زایی برای مددجویان آذربایجان شرقیسال گذشته افزایش یافته است.


وی افزود : از مجموع طرح های اشتغالزایی اجرا شده 696 طرح از اعتبارات کمیته امداد و 937 طرح نیز از تسهیلات قرض الحسنه بانکها است.


کلامی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال و اجرای طرح های خود اشتغالی زمینه را برای استقلال اقتصادی مددجویان فراهم می کند، خاطرنشان کرد : طرح های اشتغال اجرا شده شامل 252 طرح کارانگیزی، 498 طرح توان افزایی و 895 طرح خودکفائی بود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ادامه داد : از مجموع طرح های اجرا شده 46 طرح در بخش کشاورزی، 548 طرح در دامپروری ، 475 طرح در صنایع دستی و 576 طرح نیز در بخش خدمات بودند.


وی گفت : در شش ماه گذشته 500 میلیون تومان از اعتبارات مشارکت های مردمی برای ایجاد فرصت های شغلی و آموزش های فنی و حرفه ای مددجویان هزینه شده است.


کلامی افزود : از اول امسال 301 فقره وام اشتغال به مبلغ 4 میلیارد و 600 میلیون تومان به فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

انتهای پیام/خ

افزایش هزار و 645  طرح اشتغال زایی برای مددجویان آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.