ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی عملکرد بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در جلسه کمیسیون صنایع

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: گزارش عملکرد بانک صنعت‌و معدن درباره اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار رضایت‌بخش بود.

بررسی عملکرد بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در جلسه  کمیسیون صنایعولی ملکی عضو کمیسیون صنایع و معادن  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از قرائت گزارش عملکرد بانک صنعت و معدن درباره اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی توسط افخمی مدیر عامل این بانک در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

نماینده مردم مشکین‌شهر تصریح کرد: ما اعتقاد داریم با توجه به اینکه نسبت بانک صنعت‌ و معدن با توجه به سرمایه ثبتی خود و سپرده‌های دریافتی نسبت به بانک‌های دولتی دیگر پیشتاز است.

وی ادامه داد: 99.8 درصد وام‌های اعطایی این بانک تسهیلات به بخش خصوصی بوده، یعنی صنایع‌ای همچون فولادی، پتروشیمی، قضایی، معدنی، ‌آشامیدنی، دانش‌بنیان و ... در شهرهای مختلف بوده که در حقیقت خوشبختانه علی‌رغم محدودیت‌ سرمایه، ارائه تسهیلات موفقیت‌‌آمیز بوده است.

ملکی تاکید کرد: بانک صنعت و معدن بر این اساس رتبه برتر را میان بانک‌های دیگر کسب کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار کرد: اعضا سوالات و پیشنهادات بسیاری را مطرح  کردند، یکی از پیشنهادات، فعالیت کردن و ارائه تسهیلات این بانک بر اساس سهمیه استانی بود که به دلیل تناقض با اصل 44 مورد مخالفت قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار