مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس خبر داد؛

فارس میزبان گشایش نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی در شیراز گشایش یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ موسوی مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس اظهار کرد: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی در شیراز، ۱۵۰ شرکت در قالب ۲۰۰ غرفه از سراسر کشور و نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، هلند، چین و ژاپن ، آخرین تجهیزات و تولیدات خود را در زمینه تولید، صادرات، واردات و توزیع انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، توانبخشی، بیمارستانی، دندانپزشکی، و صنایع دارویی به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: در این نمایشگاه تعدادی از شرکت های دانش بنیان که با تولید تجهیزات پزشکی توانسته اند گام مهمی در افزایش تولید ملی و کاهش وابستگی به کشورهای دیگر داشته باشند نیز حضور دارند.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقا توانمندی‌های تولیدات داخلی، آشنایی سرمایه‌گذاران با بخش تولید، صادرات و واردات لوازم و تجهیزات پزشکی و معرفی ظرفیت‌های کشور در بخش درمان و پزشکی است.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از امروز تا ۱۴مهر همه روزه از ساعت ۱۰ تا 18 به نمایشگاه بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز مراجعه کنند.

در حاشیه نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، کارگاه های آموزشی با محوریت تولید و صادرات تجهیزات پزشکی و فناوری های نوین پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.

 انتهای پیام/ن

برپایی نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار