روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز خبر داد؛

نی ریز میزبان سوگواره ملی عکس محرم، فصل وصل

نخستین سوگواره ملی عکس محرم ،فصل وصل با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریز برگزار می شود.

نی ریز میزبان سوگواره ملی عکس محرم ،فصل وصل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز اعلام کرد: سوگواره ملی عکس محرم، فصل وصل با موضوع مراسم و آئین‌های عزاداری محرم، نگاه خلاقانه به واقعه عاشورا و محرم و کودکان در عزاداری‌های محرم برگزار می‌شود، که شرکت در مسابقه برای عموم افراد آزاد است.


بر اساس این گزارش هر عکاس می‌تواند حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه ارسال کند و آثار را به صورت فایل jpg، ضلع کوچک ۲ هزار، با رزولوشن ۳۰۰ و حجم کمتر از ۳MB ارسال شود که عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه راه یافته باید فایل اصلی اثر را با بالاترین کیفیت در مدت زمان اعلام شده به دبیرخانه ارسال کنند.


این گزارش حاکی از آن است، که عکس‌های ارسالی باید در ۲ سال گذشته گرفته شده باشد و نام گذاری اثر بر اساس نام و نام خانوادگی به ترتیب با شماره مثال AminAhmadi۰۱ انجام شود و آثار ارسالی باید مستند بوده و از هرگونه دستکاری که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش سازد خودداری شده و بر اساس مقررات عکس ارسالی نباید دارای امضاء، تاریخ، پاسپارتو، واترمارک یا لوگو باشد.

همچنین دبیرخانه ارسال کننده اثر عکس را می‌شناسد و در صورتی که خلاف آن ثابت شود اثر ارسالی حذف می‌شود.


گفتنی است، ارسال آثار باید از طریق آپلود در وب سایت سوگواره از طریق آدرس اینترنتی www.farhangfap.ir امکان پذیر بوده و به برندگان سوگواره هدایا و لوح سپاس اهداء می‌شود.


آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی عکس محرم، فصل وصل ۲۸ مهرماه امسال مصادف با ٢٩ محرم است که اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان ۲۴ آبان ماه امسال مصادف با ٢٦ صفر برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند به آدرس دبیرخانه استان فارس، شهرستان نی ریز – بلوار سرداران – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی– انجمن فیلم، عکس و پویانمایی شهرستان نی ریز عکس ارسال کنند.
انتهای پیام/ت

برپایی سوگواره ملی عکس محرم ،فصل وصل در نی ریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.