پرداخت بیش از چهار هزار وام اشتغال و کارگشایی در سیستان وبلوچستان

۴۵۰۰ وام اشتغال و کارگشایی به مددجویان سیستان‌ و‌ بلوچستان پرداخت شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۵۶۶ فقره وام اشتغال‌زایی و کارگشایی با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اعطا شده است.


رضا شهرکی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری 4 هزار و 566 فقره وام اشتغال‌زایی و کارگشایی با اعتبار 14 میلیارد و 614 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت سیستان و بلوچستان اعطا شده است.


مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این مدت 48 میلیون تومان از محل سپرده‌گذاری خیران استان به نیازمندان ارائه شد، افزود: همچنین 3 میلیارد و 723 میلیون تومان منابع بانکی قرض الحسنه صرف اجرای 465 طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی مددجویان در زمینه‌های پرورش ماهی، کشت گلخانه‌ای، دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنایع دستی، شیلات و حمل و نقل شده است.


وی با بیان اینکه ارسال به موقع سهمیه استانی در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه سبب شد میزان تحقق وام پرداختی استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد، ادامه داد: تاکنون 85 درصد تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد "ولایت" استان در زمینه‌های کارگشایی، معیشتی، تحصیلی، درمان، ساخت مسکن و امور فرهنگی مددجویان محقق شده است.

انتهای پیام/گ

پرداخت چهار هزار وام اشتغال به مددجویان در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.