دادستان عمومی و انقلاب مراغه:

عامل قتل پدر و کودک مراغه‌ای با تبر دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مراغه از دستگیری عامل قتل پدر و کودک 3 ساله مراغه‌ای در کمتر از یک هفته خبر داد.

عامل قتل پدر و کودک مراغه‌ای با تبر دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی دلداری دادستان عمومی و انقلاب مراغه امروز  اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از حادثه قتل در یکی از روستاهای مراغه کاراگاهان با بررسی صحنه جرم و جمع آوری دلایل و مدارک، عامل دو مورد قتل را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: عامل قتل عصر روز سه‌شنبه چهار مهر ماه ، حسین 45 ساله و امیر عباس 3 ساله را با ضربه تبر به طرز فجیعی به قتل رسانده است.

دلداری گفت: قاتل در این حادثه علاوه بر دو مورد قتل ، مادر خانواده را از ناحیه سر مورد اصابت قرار داده بود  که به بیمارستان منتقل و نجات یافته است.

دادستان مراغه افزود: با تلاش شبانه روزی اکیپ آگاهی و دادستانی این قتل در کمتر از یک هفته رمز گشایی و متهم به قتل شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم یکی از بستگان مقتول است و انگیزه خود را خصومت قبلی اعلام کرده است.

دلداری اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه متهم به تمام جزییات قتل اقرار و آلت قتاله را که در باغی دفن کرده بود، جهت بررسی تحویل بازپرسی داد.  

دادستان مراغه با بیان اینکه، وقوع قتل‌های این چنین عامل انزجار افکار عمومی و گاها دامن  زدن به شایعات است، افزود: دادستانی با قاطعیت به پرونده رسیدگی و حکم قانونی به سرعت صادر و اجرا خواهد شد.

شهرستان مراغه با 260 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان شرقی واقع است .

منبع:فارس

انتهای پیام/ب

قاتل پدر و پسر مراغه ای دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد کرمی
۲۲:۰۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
ای بابا