دستگیری ۹ سارق سرقت داخل خودرو در بابل

۹ متهم به سرقت داخل خودرو در بابل دستگیر و روانه زندان شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۲۰۰ میلیون ریالی اموال مسروقه با شناسایی و دستگیری نه متهم به سرقت داخل خودرو در سطح این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی مراجعه و طرح شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو آنان در برخ نقاط شهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یکی از سارقان داخل خودرو را مقابل یکی از پارک‌های شهر شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری افزود:متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی هست متهم به سرقت داخل خودرو در نقاط مختلف شهر شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به بازرسی از محل سکونت این افراد از کشف بیش از ۲۰۰ میلیون ریالی اموال مسروقه شامل ضبط و پخش خودرو، وجه نقد به میزان ۲۰ میلون ریال، گوشواره طلا و دیگر اموال مسروقه به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال خبر داد.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان اموال داخل خودرو در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار