نهادینه سازی اقامه نماز جماعت از اولویت های آموزش و پرورش است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: توسعه، تعمیق و نهادینه سازی اقامه نماز جماعت از اولویت های اصلی آموزش و پرورش دراستان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی در نشست هماهنگی توانمندسازی ائمه جماعت مدارس استان در سنندج ضمن تشکر از دستگاه های فرهنگی استان به ویژه مرکز بزرگ اسلامی در همراهی و همکاری با آموزش و پرورش در تربیت دینی دانش آموزان و جذب ائمه جماعت مدارس گفت: توسعه، تعمیق و نهادینه سازی اقامه نماز جماعت از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آموزش و پرورش در سنوات قبل جزو دستگاه های برتر در بحث اقامه نماز جماعت بوده است، اظهار داشت : باتوجه به حجم و پیچیدگی آسیب های اجتماعی در حوزه تربیت دینی، ضروری است  دوره های آموزشی ویژه ای در راستای اهداف آموزش و پرورش برای ائمه جماعت جذب شده ، برگزار شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هم در این نشست ضمن تشکر از تلاش های ارزشمند آموزش و پرورش و نقش حساس آن در تربیت نیروی انسانی، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری گفت : همکاری این دو نهاد فرهنگی و اثرگذار باید بیشتر از پیش توسعه یابد.

 حجت الاسلام والمسلمین منتظری هم چنین  آمادگی خود و مجموعه مرکز بزرگ اسلامی برای همکاری با آموزش و پرورش را در برگزاری نمازهای جماعت در مدارس اعلام کرد.

گفتنی است،  در پایان مقرر شد دوره های ویژه کوتاه مدت برای آمادگی با حضور ائمه جماعت در مدارس با موضوع مخاطب شناسی  و آموزش احکام دوره های بلند مدت نیز در طول سال تحصیلی برگزار شود.

انتهای پیام/م

برگزاری نشست هماهنگی توانمندسازی ائمه جماعت مدارس استان در سنندج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.