عبدالهی: خطری استقلال را تهدید نمی‌کند

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است با وجود اعلام برخی‌ها مبنی بر حذف استقلال از آسیا، خطری این باشگاه را تهدید نمی‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به شکایت های متعدد بازیکنان پیشین باشگاه استقلال از این تیم مبنی بر بدهی‌های آبی‌پوشان ممکن بود حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به خطر بیفتد اما در این میان مدیران استقلال با رفع و پیگری های صورت گرفته امکان حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را فراهم نکردند .

باشگاه استقلال در شرایطی با تهدید محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC مواجه شده بود که برای حل این مشکل مسئولان این باشگاه اقداماتی انجام دادند و آنها از سازمان حسابرسی کل کشور نامه‌ای مبنی بر اینکه این باشگاه هیچ بدهی ندارد را دریافت کردند.

از طرفی مسئولان استقلال تمامی پرونده های موجود را برای سازمان لیگ به صورت دستی و تلگرامی ارسال کردند تا در نهایت مدارک کامل برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود .

سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ درباره آخرین وضعیت پرونده های استقلال گفت:تمامی پرونده های باشگاه های لیگ برتری در حال رصد هستند و در این میان مدیران استقلال هم مدارکی را برای ما ارسال کردند و امیدوارم طبق گفته مسئولان استقلال مبنی بر اینکه  این تیم مشکلی برای حضور در رقابت ها را ندارند همین طور باشد .

همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز از رفع پرونده های استقلال طبق اعلام افتخاری در نشست هیئت مدیره خبر داد .

نصراله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال هم درباره اینکه آیا استقلال در خطر محرومیت از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد یا خیر گفت:به هیچ عنوان خطری استقلال را تهدید نمی کند و باشگاه استقلال تمام مشکلاتش برطرف شده و طبق صحبت هایی که با افتخاری داشتم خطر حذف از آسیا تیم استقلال را تهدید نمی کند .بنابراین باشگاه با رفع پرونده ها می تواند حضوری موفق در این رقابت ها داشته باشد /.

انتهای پیام/

 اظهارات عبداللهی در مورد حذف استقلال از آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار