پول قرار داد «وینفرد شفر» از کجا تامین شد؟

گفته می شود؛ وزارت ورزش و جوانان برای پیش دستمزد سرمربی جدید استقلال چیزی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به حساب باشگاه استقلال واریز کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به توافقاتی که با مدیران باشگاه استقلال با شفر سرمربی جدید انجام داده اند در نهایت در این میان هم شنیده می شود وزارت ورزش و جوانان در تامین دستمزد سرمربی جدید آبی ها نقش داشته است .

شنیده ها حاکی از آن است که وزارت ورزش و جوانان برای پیش دستمزد سرمربی جدید استقلال چیزی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به حساب باشگاه استقلال واریز کرده است تا بدین منظور مربی جدید آبی ها برای حضور روی نیمکت مشکلی نداشته باشد .

از طرفی همان طور که اعلام کردیم وینفرد شفر برای حضورش روی نیمکت استقلال آن هم به مدت 6 ماه حدود 300 هزار دلار دریافت خواهد کرد و در صورتی که این مربی روند خوبی داشته باشد مجد قرارداد و به یک سال تمدید و مباغ 300 هزار دلار دیگر به رقم قراردادش اضافه می شود .

با این تفاسیر باید دید کمک وزارت ورزش و جوانان برای جذبسرمربی آبی ها تا چه حد واقعیت دارد .

انتهای پیام/

سرمربی جدید استقلال و افزایش دستمزد 300 هزار دلاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لرستانی
۲۲:۵۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
لعنت به هیئت مدیره . پول بیت المال مردم را بدید خارجیها
Iran (Islamic Republic of)
0tajiii
۱۴:۵۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اون وقت که ده میلیارد پول خوزه و دستیاراش رو وزارت داد خفه خون گرفته بودین. پول برانکو رو کی میده؟ جریمه طارمی رو کی میده؟؟ لعنت به شما که سعی میکنین مبلغ قرارداد شفر رو بالا تلقین کنین.
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
از همون اخوری که پول طارمی و مائول پرتغالی پرداخت شد
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
ازجیب لنگیها
آخرین اخبار