کمک 14/5 میلیون تومانی هلال احمر همدان به میانمار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از جمع‌‌آوری 14/5 میلیون تومان کمک‌ مردمی به مسلمانان مظلوم میانمار خبر داد.

14.5 میلیون تومان در همدان برای کمک به مسلمانان میانمار جمع‌آوری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کارخانه‌ای مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه این میزان کمک از 20 پایگاه فعال درسراسر استان بوده است گفت: یکی از وظایف هلال احمر کمک وفعالیت های بشر دوستانه است.

وی ادامه داد: همواره درهر موقعیتی نیاز به حضور مردم در صحنه برای کمک به همنوعان بود، شاهد با شکوه‌ترین حضورها بودیم و این مسیر همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به مظلومیت مسلمانان روهینگیای میانمار، اظهار داشت: شاهد حوادث و وقایع تلخی در روهینگیا علیه مسلمانان هستیم که دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

وی به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مسلمانان آواره میانمار اشاره کرد و خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان، 20 پایگاه در سطح استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مسلمانان میانمار برپا کرده است.

کارخانه‌ای با اشاره میزان کمک‌های مردمی استان به مسلمانان مظلوم و آواره میانمار، تصریح کرد: تاکنون 14.5 میلیون تومان کمک‌های مردمی از سراسر استان همدان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود که پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مسلمانان میانمار تا قبل از عاشورا و عاشورا حسینی جمع‌آوری شود، ادامه داد: با توجه به کمک‌های بی‌دریغ مردم نوع‌ دوست استان و به منظور جمع‌آوری کمک‌های بیشتر، تصمیم بر ادامه فعالیت این پایگاه‌ها تا روز عاشورا شد.

وی با تأکید بر اینکه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان 24 ساعت با پنج نفر فعال است و سه نفر نیز نیروی ذخیره داریم، یادآور شد: طی هر 24 ساعت می‌توانیم از 15 نفر از نیروها استفاده کنیم.

کارخانه‌ای با اشاره به وجود 11 پایگاه بین جاده‌ای 11 و یک پایگاه کوهستان جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: پایگاه‌ها توانایی کمک‌رسانی به در راه‌ماندگان نیازمند اسکان را دارند که تعدادی از آنها در پایگاه‌ها و تعدادی نیز در اماکن از پیش تعیین شده اسکان داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه 32 هزار نفر اسکان اضطراری در اماکن مختلف شناسایی و پیش‌بینی شده است، گفت: اماکن اسکان اضطراری شناسایی شده از مسجد تا حسینیه‌ها و اماکن ورزشی است؛ مسیر کنار زیرگذر غدیر، روبروی پایگاه قهرمان و یک حسینیه در مریانج از جمله اماکن پیش‌بینی شده است.

 انتهای پیام /ج

کمک 14/5میلیون تومانی هلال احمر همدان به مسلمانان میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.