عباسی: هیچ اولتیماتومی به میثاقیان نداده ایم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: تاکنون بابت نتایج ضعیف این چند هفته اخیر هیچ اولتیماتومی به میثاقیان نداده ایم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر یاد آور شد:بازی با سپاهان برای هر تیمی سخت است. ما این مسئله را درک کرده ایم. البته سپاهان هم باید بداند که بازی مقابل سیاه جامگان بازی آسانی نخواهد بود. سپاهانی ها باید با برنامه ریزی مناسب مقابل ما ظاهر شوند. همچنین ما هم باید با تمرکز کافی ارائه کننده یک بازی خوب باشیم.امیدوارم بتوانیم با شکست سپاهان به روند نتیجه گیری ضعیف مان در چند هفته اخیر لیگ برتر پایان دهیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره نتیجه دیدار مقابل پیکان اظهار کرد:بازیکنان بازی ضعیفی را مقابل پیکان انجام دادند و متاسفانه هیچ برنامه خاصی برای این بازی نداشتیم و با توجه به اینکه تیم پیکان در این دیدار خیلی سرتر از تیم ما بود حقش بود که با 3امتیاز زمین بازی را ترک کند.

او ادامه داد:به اعتقاد من تیم پیکان می توانست با اختلاف بیشتر از 2گل ما را شکست دهد که خدا را شکر این اتفاق به وقوع نپیوست.در ضمن داوری مسابقه هم مشکلی نداشت.

عباسی در ادامه گفت:در دیدار مقابل پیکان بازیکنان علیرغم تمریناتی که در طول هفته انجام داده بودند،نتوانستند هیچ موقعیتی را روی دروازه پیکانی ها خلق کنند و معلوم است که باید بازی را با شکست به پایان می رساندیم.با وجودی که تاکنون 5بازی در مشهد انجام داده ایم اما تنها موفق به گرفتن 2امتیاز شده ایم واین موضوع چندان نمی تواند خوشایند باشد.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره اینکه آیا جریمه ای برای بازیکنان در نظر گرفته خواهد شد یا خیر،بیان کرد:اگر همین طور بخواهیم در بازی هایمان ضعیف عمل کنیم مطمئنا بازیکنان تا پایان فصل به ما بدهکار خواهند شد.در ضمن با توجه به اینکه نتیجه بازی قبلی مان را هم به گسترش فولاد واگذار کرده بودیم، تصمیم گرفتیم بازیکنان را با جریمه 10 درصدی مواجه کنیم.از طرفی شرط کرده بودیم اگر در بازی های آینده نتایج بهتری را کسب کنند این جریمه را خواهیم بخشید.فعلا هیچ تصمیمی برای جریمه بازیکنان در نظر نداریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد.

او در مورد اینکه آیا بابت نتایج ضعیف این چند هفته اخیر به اکبر میثاقیان اولتیماتوم خواهید داد یا خیر،گفت:هیچ اولتیماتومی به میثاقیان نداده ایم، باید بنشینیم و جلساتی را با کادر فنی تیم برگزار کنیم تا بتوانیم مشکلات تیم از کجا نشات گرفته است و راهکارهایی را برای حل آنها پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات عباسی درباره وضعیت سیاه جامگان پیش از دیدار با سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار