توئیت رمضان‌زاده درباره همه‌پرسی کردستان عراق + عکس

عبدالله رمضان‌زاده در خصوص گفتگوی مسعود بارزانی و حیدرالعبادی پیرامون مساله جدایی کردستان از عراق در توئیتر خود نوشت تهران مکان مناسب‌تری برای مذاکره است.

تهران مکان مناسبتری برای گفتگوستبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبداله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات، در پستی توئیتری، تهران را نسبت به پاریس مکان مناسب‌تری برای گفتگوی مسعود بارزانی و حیدرالعبادی دانست. 

مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات کردستان عراق، اخیرا خواستار جدایی اقلیم کردستان از عراق شده است. به همین منظور هفته گذشته همه‌پرسی در کردستان عراق برگزار شد.

تاکنون انتقادها و مخالفت‌های بسیاری از سوی کشورهای مختلف نسبت به این اقدام مسعود بارزانی صورت گرفته است اما او بی‌اعتنا به تمام انتقادها به کار خود ادامه می‌دهد. بر این اساس امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه از مسعود بارزانی و حیدرالعبادی نخست وزیر عراق دعوت کرد تا در پاریس درباره اقلیم کردستان  مذاکره کنند که این نیز به خودی خود واکنش های زیادی در پی داشته است. عبداله رمضان‌زاده در خصوص این گفتگو با انتشار پستی توئیتری، تهران را مکان مناسب‌تری برای این کار خواند. 

عبداله رمضان‌زاده در توئیتر خود نوشت: " به جای پاریس، تهران مناسب‌ترین مکان برای گفتگو میان مسعود بارزانی و حیدر العبادی است. " 

 تهران مکان مناسبتری برای گفتگوست

 

انتهای پیام/

عبداله رمضان‌زاده:  تهران مکان مناسب‌تری برای گفتگوست 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.