با حضور عزاداران حسینی

نماز ظهر تاسوعا در استان بوشهر برگزار شد

همزمان با آئین‌های عزاداری روز نهم ماه محرم دراستان بوشهر نماز ظهر تاسوعا در شهرها و روستاهای این استان با شکوه هر چه تمام‌تر به امامت ائمه جمعه و جماعات برپا شد.

نماز ظهر تاسوعا در استان بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آستانه عاشورای حسینی عزاداری و سوگواری مردم ولایت‌مدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استان بوشهر تا ظهر امروز ادامه یافت و سوگواران در نماز ظهر تاسوعا شرکت کردند.

عزاداران حسینی با حضور در حسینیه‌ها، مساجد و تکایا ضمن عزاداری و سینهزنی با شنیدن نوای موذن در بلندگو‌های مساجد و مکان‌های محل عزاداری، نماز باشکوه ظهر تاسوعا را به صورت جماعت و با حضور هزاران حسینی برگزار کردند.

نماز ظهر تاسوعا در بوشهر علاوه بر مساجد، تکایا، حسینیه، امامزاد‌ه‌ها و بقاع متبرکه در مصلی جمعه این شهر به امامت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا به عنوان یکی از ضرورت‌های ترویج فرهنگ عاشورایی مورد توجه قرار دارد به‌گون‌های این مهم در تمام شهر‌ها و بیشتر روستا‌های استان بوشهر برپا شد.

انتهای پیام /پ

نماز ظهر تاسوعا در استان بوشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.