اولین قرار داد فوتبالی که یک خارجی را نقره داغ کرد

لوکا بوناچیچ با اعلام مدیران باشگاه گسترش فولاد از هدایت این تیم کنار رفت تا بابت مربیگرى اش تنها بخشى از دستمزد خود را دریافت کند.

اولین قرار داد فوتبالی که یک خارجی را نقره داغ کردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با هدايت لوكا بوناچيچ تا هفته هستم رقابت هاى ليگ برتر تنها توانست ٧ امتياز كسب كند.

 شاگردان بوناچيچ تا هفته هستم رقابت ها ٢برد ،١ مساوى ،٥ باخت ،٥ گل زده و ١٤ گل خورده را در كارنامه خود ثبت كردند.

گسترشى ها با كسب ٧ امتياز قعر نشين جدول هستند و به همين منظور مديران اين تيم در اقدامى به دليل نتايج ضعيف بوناچيچ را بركنار كردند و در نهايت پي از مذاكره با چند مربى ايرانى سكان هدايت تيمشان را به دست فيروز كريمى سپردند.

 طبق اعلام برخى منابع آگاه دستمزد بوناچيچ براى يك فصل حضورش در گسترش فولاد رقمى معادل ١٠٠ هزار دلار يعنى چيزى حدود ٤٠٠ ميليون تومان است.

با توجه به اعلام مديران گسترش فولاد قرارداد بوناچيچ طورى منعقد شده كه فسخ قرارداد با اين مربى باعث نمى شود باشگاه گسترش متضرر شود و قرار است دستمزد بوناچيچ تا هفته هشتم رقابت ها يعنى تا زمانى كه براى تيم مربيگرى كرده پرداخت شود و مشكلى در اين زمينه وجود ندارد.

به هر ترتيب اگر بخواهيم دستمزد هر هفته بوناچيچ را از رقم كلى كه ١٠٠ هزار دلار خواهد بود مورد بررسى قرار دهيم اين مربى بابت حضورش در هر هفته رقمى معادل ١٣ ميليون و ٣٠٠ هزار تومان دريافت مى كند كه به طور كلى بابت ٨ هفته حضور در رقابت هاى ليگ هفدهم دستمزدى حدود ١٠٦ تا ١٠٧ ميليون تومان مى گيرد.

 از طرفى هنوز رقم قرارداد كريمى با گسترشى ها مشخص نيست و بايد ديد براى مربى ايرانى مديران گسترش فولاد چه رقمى را لحاظ كرده اند.

 مطالبات بوناچيچ از گسترش فولاد چقدر است ؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
شما همیشه دور میزنید اما نمی دونم چرا همیشه شما دور می خورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
شما همیشه دور میزنید اما نمی دونم چرا همیشه شما دور می خورید
آخرین اخبار