نماینده نایین وخوروبیابانک مطرح کرد:

شهید محسن حججی شاگردی از جنس نهضت بزرگ عاشورا

نماینده نایین وخوروبیابانک گفت : شهید محسن حججی نهضت بزرگ عاشور را در محضر بزرگترین معلم بشریت و انسان ساز تشیع یاد گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباسعلی پوربافرانی در مراسم یادواره 46 شهید روستای کجان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت : شهدا بخش عظیم و پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع مقدس هستند.

وی افزود : امروز تقارن قیام و نهضت امام خمینی (ره) با واقعه بزرگ عاشورا پرتویی از مکتب حسینی است .

نماینده نایین وخوروبیابانک اظهار داشت : نهضت بزرگ عاشورا را بزرگترین معلم بشریت وانسان ساز تشیع امام حسین (ع) برای شهدا بیین کرد.

وی با اشاره به اینکه عاشورا زمینه ساز مهدویت است گفت : خداوند یک روز را آنقدر طولانی می کند تا فردی از تبار رسول الله (ص) ظهور کند و پیوند مستحکم و قوی بین نهضت عاشورا و مهدویت را به یقین برساند.

پوربافرانی تصریح کرد : هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این مرز و بوم است و خانواده شهدا افتخاری مضاعف برای پرورش چنین انسانهایی هستند.

وی در ادامه اضافه کرد : شهید محسن حججی به خوبی در مکتب عاشورای حسینی درس آزادگی ، عزت ، شهامت ، شجاعت و شهادت را با شیر مادر همراهی کرد تا امروز هم افتخار استان اصفهان و هم کشور جمهوری اسلامی ایران باشد.

نماینده نایین خاطرنشان کرد : وقتی یک جوان 25 ساله در مکتب حسینی اینگونه رشد می کند دو دلیل دارد اینکه وقتی در روز تاسوعا از نجف آباد به اصفهان سفر می کرد سخترین کارها را با گمنامی به عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) انجام می داد که این ها فقط در مکتب حسین بن علی (ع) است.
پوربافرانی در پایان بیان داشت : امروز همه ما در ادامه مسیر شهدا با ولایت مداری و ثابت قدم در راهی که شهدا ترسیم کردند باشیم.

گفتنی است هشتمین یادواره شهدای روستای کجان با حضور مسئولین استانی ، شهرستانی ، اقشار مختلف مردم و نیروهای نظامی و انتظامی به همت حوزه مقاومت بسیج آیت الله نایینی (ع) وشورای این روستا در روز هشتم ماه محرم برگزار شد. مدیحه سرایی و عطرافشانی مزار شهدا از برنامه های یادواره شهدای روستای کجان بود .

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره شهدای روستای کجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.