جنگل‌های کوه گِل دهدز در محاصره آتش

بخشدار دهدز از وقوع آتش سوزی در جنگل‌های کوه گِل این شهرستان در خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الله خسروی، بخشدار دهدز با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های بخش دهدز گفت: ساعتی پیش زبانه کشیدن شعله‌های آتش در جنگل‌های کوه گِل حدفاصل کوه سررگ و آل‌داود باعث سوختن پوشش گیاهی و درختان این منطقه شد.

وی تصریح کرد: با وجود این آتش‌سوزی نیروهای بومی منطقه جهت خاموش کردن آن به محل حادثه اعزام شده‌اند و با توجه به صعب‌العبور بودن این کوهستان اعزام خودروهای آتش‌نشانی مقدور نیست.

خسروی اظهار داشت: پس از وقوع این آتش‌سوزی فورا اطلاع‌ رسانی به اداره منابع طبیعی شهرستان ایذه و همچنین هلال‌احمر برای اعزام نیروهای امدادی صورت گرفت و با توجه به گزارش رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نیروهای این اداره به سوی دهدز اعزام شدند و ما نیازمند حضور آن ها برای پیشگیری از ادامه یافتن آتش هستیم.

بخشدار دهدز با اشاره به وزش باد شدید در منطقه بیان کرد: با توجه به وزش باد شدید سرایت شعله‌های آتش به بخش‌های دیگر غیر ممکن نیست و هر لحظه احتمال گسترش آن به سمت درختان و پوشش گیاهی بیش تری وجود دارد.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه دلایل وقوع حادثه هنوز مشخص نیست اذعان کرد: اخبار تکمیلی و دلیل وقوع این حادثه در دست بررسی است که در خبرهای بعدی گزارش می‌شود.

انتهای پیام/گ

وقوع آتش سوزی در جنگل های کوه گل دهدز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.