امام جمعه بافق:

شهید حججی در تاریخ نظام کشور درخشید

امام جمعه بافق گفت: ایران با مقاومت در برابر برجام توانسته جایگاه ارزشمندی در سطح جهانی و بین المللی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در خطبه ها این هفته شهرستان با اشاره به حماسه های مدافعان حرم و شهدای دوران دفاع مقدس گفت: کار خدا بدون حکمت نمی پذیرد و ما شهدای زیادی را در دفاع از حرم داشته و داریم که این شهدا با تمام مشکلات وارد صحنه شدند و از حریم اسلام و ولایت دفاع کردند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی به ویژگی های شهید مدافع حرم محسن حججی اشاره و تصریح کرد:شهید حججی جز چهره هایی بود که در تاریخ نظام ما درخشید و مقاومت یک جوان سلحشور و شجاع در برابر داعش و اسکتبار جهانی ضربه بزرگی به دشمن وارد کرد.

وی افزود:استقبال پرشور مردم از این شهید برای استکبار جهانی بسیار سنگین بود و حضور،احساسات مردم و مقاومت خانواده وی برای تمام دنیا الگویی شد.

خطیب نماز جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد:حل مشکلات کشور به دست خودمان است و مشکلات اقتصادی و فرهنگی را با بکارگیری نخبگان و فرهیختگان کشورمان می توانیم حل کنیم.

سلیمانی افزود: در دوران دفاع مقدس هیچ چیزی برای دفاع از خود نداشتیم و به حول قوه الهی است که امروز قدرتمند شده ایم.

وی بیان داشت:ایران با مقاومت در برابر برجام توانسته جایگاه ارزشمندی در سطح جهانی و بین المللی پیدا کند.

امام جمعه بافق با بیان اینکه تکیه گاه کشورمان خودمان هستیم و هیج نیازی به عصای دشمن نداریم خاطر نشان کرد: ارتباط ما با کشورها بر اساس حرمت و ارزشهاست و نمی گذاریم منافع ملی و ارزشهای ما در مقابل بیگانگان خدشه دار شود.

سلیمانی بیان داشت: در مقابل همه قدرتها ایستاده ایم و امریکا هر روز,شرارت دارد و شیطان بزرگی است و دیدگاه نظام و رهبر ما طرفداری از مظلومان است و در برابر تروریست قیام می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید عزاداری در ایام عاشورا و سوء استفاده دشمن را جدی بگیریم تصریح کرد: عزاداری ها باید با محتوا و اصیل باشد و از خرافات ها جلوگیری کنیم که برخی حرکات ریشه در عزاداری برای امام حسین (ع) ندارد.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه این هفته شهرستان بافق به امامت حجت الاسلام سلیمانی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار