یادی از شهدا ۱۳۹۶/۰۷/۰۷

مردم مناطق مختلف استان قزوین در آخرین روز از هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در یادواره ۱۸ شهید روستای آراسنج شهرستان بویین زهرا گفت : اگر شهدای دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان نبود، کشور ما شرایطی پیدا می‌کرد که سردمداران آن حامی رژیم صهیونیستی و هم‌پیمان مستکبران بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تاکید کرد: به برکت مقاومت اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم هر روز قدرت اسلام بیشتر می‌شود.

یادواره ۱۴ شهید روستای دولت آباد شهرستان تاکستان هم برگزار شد.

سردار شاهرخی، فرماندهی سپاه استان در این مراسم گفت: همواره باید فرهنگ شهادت را زنده نگهداریم و از آنجایی که انقلاب ما امتداد قیام امام حسین (ع) است رفتار و کردار ما هم باید حسینی باشد.

حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت قزوین هم در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان وحید مصباحی و حسین صفری در محمود آباد نمونه که با نام «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله» برگزار شد گفت:: حضرت زینب (س) پیام امام حسین (ع) را به گوش همه عالم رساند و امروز ما باید پیام رسان شهدا به نسل‌های آینده و جهانیان باشیم.

حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت قزوین هم در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان وحید مصباحی و حسین صفری در محمود آباد نمونه که با نام «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله» برگزار شد گفت: حضرت زینب (س) پیام امام حسین (ع) را به گوش همه عالم رساند و امروز ما باید پیام رسان شهدا به نسل‌های آینده و جهانیان باشیم.

انتهای پیام/

 

برگزاری یادواره شهدا در مناطق مختلف استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.