2 شهید گمنام مهمان بهبهانی ها

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام در شهرستان بهبهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام از شهدای گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در بهبهان برگزار شد.

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آئین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر 2 تن از شهدای گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در بهبهان و زادگاه سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی، فرمانده لشکر ۹ بدر و سردار شهید عبدالعلی بهروزی برگزار گردید.

پیکر مطهر این شهدا همزمان با هفتمین روز از ماه محرم میهمان مردم شهیدپرور بهبهان شد و اهالی دیار سردار شهید خیراله جنت‌شعار به گرمی از این مسافران کربلا استقبال کردند.

مراسم تشییع 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس از شهر بهبهان برگزار گردید و خانواده‌های معظم شهدا به جای پدران و مادران این شهدا برای آن ها به سوگواری و عزاداری پرداختند.

پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر این 2 شهید با حضور گسترده مردم استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد و پس از آن در دانشگاه آزاد بهبهان آرام گرفتند.

یکی از این شهدا در سن 16 سالگی در عملیات محرم و منطقه شرهانی به شهادت رسید و شهید دیگر نیز جوانی 25 ساله است که در عملیات والفجر 4 و منطقه عملیاتی پنجوین آسمانی شد.

پیکر مطهر این شهدای گمنام روز چهارشنبه از معراج شهدای اهواز پادگان شهید محمودوند به شهر بهبهان و دیار سردار سرلشکر مجید بقایی منتقل شد و مورد استقبال اهالی این شهر قرار گرفت.

آئین استقبال از پیکر مطهر این 2 شهید گمنام از میدان شهدای مدرسه پیروز آغاز شد و همشهریان شهید مدافع حرم احسان فتحی چم‌خانی پیکر این شهدا را در برگرفتند.

همچنین آئین وداع با این 2 شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد بردی بهبهان واقع در خیابان امام حسین(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/گ

2 شهید گمنام در بهبهان آرام گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
درود بر روح پاکشان