هلاکت"ابو مهاجر اللیبی"در عملیات ویژه جنگنده‌های روسی و سوری+نقشه میدانی

در حملات هوایی جنگنده های سوری و روسی، مقر این گروه تروریستی به طور کامل منهدم شد و 70 تن از تروریست های کشته و زخمی شدند.

هلاکت به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،نیروهای ویژه اطلاعات جبهه مقاومت در عملیات شناسایی منحصر به فرد توانستند مقر اصلی گروه تروریستی « الترکستانی» را در استان ادلب شناسایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار نیروهای مشترک هوایی قرار دهند.

جنگنده های سوری و روسی هم پس از دریافت اطلاعات در آسمان استان ادلب به پرواز درآمدند و با حملات سنگین، مواضع گروه تروریستی « الترکستانی» را در شهر « جسر الشغور» در جنوب غرب ادلب در هم کوبیدند.

 در حملات هوایی جنگنده های سوری و روسی، مقر این گروه تروریستی به طور کامل منهدم شد و 70 تن از تروریست های کشته و زخمی شدند؛ در جریان این حملات خسارت های سنگینی هم به تروریست ها وارد شد.

هلاکت

براساس اطلاعات به دست آمده، نام « ابو مهاجر اللیبی» یکی از سرکرده های ارشد گروه تروریستی « الترکستانی» در لیست کشته شدگان دیده می شود؛ وی یکی از عناصر و مغز متفکر این گروه تروریستی به شمار می آمد.

از سویی دیگر، جنگنده های سوری و روسی با هدف فلج کردن تحرکات عناصر تروریستی در جنوب استان ادلب و در نزدیکی مرزهای لاذقیه، مواضع تروریست ها را در جاده جسرالشغور و روستای القادریه هدف قرار دادند.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

هلاکت یکی از تروریست های گروه الترکستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار