نماینده مردم شهرضا در مجلس:

هدف استکبار جهانی از ایجاد گروهک‌های تروریستی حمله به ارزش‌های نظام اسلامی است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است مرهون خون شهدای مدافع حرم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور، اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی مجلس دبیر شواری عالی امنیت ملی گزارشی از وضعیت اجرای برجام و چالش‌های پیش‌روی استقلال کردستان عراق ارائه داد.

وی با بیان اینکه اظهارات شمخانی برای نمایندگان واضح نبود و ابهاماتی باقی ماند، افزود: نمایندگان سؤالات بسیار زیادی از دبیر شواری عالی امنیت داشتند که هنوز به آن پاسخ داده نشده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط منطقه و کشور عراق، استقلال کردستان عراق به زیان مردم این کشور و منطقه است و باید با رعایت اصول دیپلماتیک از انجام آن جلوگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه همه‌پرسی استقلال اقلیم کردستان تاکتیک جدید آمریکا برای رسیدن به اهداف خود در خاورمیانه است، بیان کرد: براساس شواهد موجود، آمریکا و اسرائیل با مطرح کردن قائله کردستان به دنبال دسیسه جدید در منطقه هستند.

محمودی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شهادت شهید حججی، تأکید کرد: دفاع از حریم و حرمت اهل بیت(ع) وظیفه همه مسلمانان است.

وی با تأکید بر اینکه هزینه‌های دفاع در خارج از مرزها بسیار کمتر از داخل کشور است، عنوان کرد: مدافعان حرم از جان و مال و آسایش خود گذشتند تا از حرم اهل بیت(ع) و مردم مظلوم سوریه دفاع کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دفاع از اسلام، مسلمانان و اهل بیت(ع) هدف والای مدافعان حرم است، تأکید کرد: اگر شهدای مدافع حرم در خارج از کشور نمی‌جنگیدند امروز باید در داخل کشور با دشمنان می‌جنگیدیم.

وی با بیان اینکه هدف استکبار جهانی از ایجاد گروهک‌های تروریستی حمله به ارزش‌های نظام اسلامی است، اذعان کرد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است مرهون خون شهدای مدافع حرم است.

محمودی با بیان اینکه شهیدانی مانند شهید حججی این آرامش و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند، افزود: شهید حججی نمونه‌ای از جوانان نسل سوم انقلاب است که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب جان خود را فدا کرد.

وی اظهار داشت: با شهادت شهید حججی بسیاری از جوانان برای جنگ در سوریه و دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) اعلام آمادگی کردند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به تعطیل شدن صحن علنی مجلس همرمان با تشیع پیکر شهید حججی، خاطر نشان کرد: نمایندگان با تعطیلی مجلس نشان دادند که باید حرمت خون شهدا حفظ شود.

 

انتهای پیام/م

 

شهید حججی نمونه‌ای از جوانان نسل سوم انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.