تساوی امیدهای صبای قم و صنعت نفت آبادان

تیم صبای قم هفته سوم مسابقات فوتبال امید باشگاه های کشور را با تساوی به پایان رساند.

تساوی امیدهای صبای قم و صنعت نفت آبادانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه های کشور دیروز با دیدار دو تیم صبای قم و صنعت نفت آبادان ساعت 15:45 در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.


این دیدار در حالی برگزار شد که امیدهای صبا در دو بازی گذشته خود موفق به کسب پیروزی نشده اند و در این دیدار خانگی به دنبال نخستین پیروزی خود می باشند.


با آغاز نیمه نخست دو تیم در تلاش بودند تا با انجام بازی هجومی برتری خود را به نمایش بگذارند و با انجام حملات هم سعی در بازکردن دروازه یکدیگر داشتند که موفق به این امر نشدند.


در نیمه دوم این تیم میهمان بود که خوش درخشید و توانست از اشتباهات بازیکنان صبا نهایت استفاده را کند و در دقیقه 50 نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند.


در اواسط نیمه دوم امیدهای صبا که چیزی برای از دست دادن نداشتند سرتاپا حمله شدند و در نهایت توانستند توسط محمد قاسمی در یک ضدحمله در دقیقه 65 نتیجه بازی را به تساوی بکشانند تا صبا از شکست خانگی رهایی پیدا کند.


در پایان این نیمه تلاشهای امیدهای صبا برای کسب نخستین پیروزی خود ناکام ماند و در نهایت این دیدار نیز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.


با پایان یافتن این دیدار تیم صبای قم دو تساوی و یک شکست را در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه های کشور وارد کارنامه خود کرد.

 انتهای پیام/ش

 امیدهای صبای قم و صنعت نفت آبادان به تساوی رسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار