مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

لزوم آموزش سبک‌های فرزندپروری به پدران دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از ارائه آموزش‌های سبک‌های فرزند پروری به پدران دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظر دریکوند ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان،گفت: امسال سال تحصیلی را در ابتدای مهرماه با ۳۴۰هزار دانش‌آموز در ۲۴ منطقه استان و بیش از ۴۰هزار مدرسه به خوبی آغاز کردیم.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد کلاس‌های درس در روز یکم مهرماه امسال درس خود را آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته پنج رتبه جایگاه استان را ارتقا دادیم، خاطرنشان کرد: همه با هم تلاش می‌کنیم تل پیشرفت را در لرستان رقم بزنیم.

دریکوند گفت: اگر می‌خواهیم یک سری رفتارها و فرهنگ‌ها در جامعه نهادینه شود باید به سراغ آموزش و پرورش برویم، چراکه آموزش وپرورش است که انسان‌ها را تربیت می‌کند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه سرمایه زیادی را نیاز داریم، تصریح کرد: مهم‌ترین این سرمایه‌ها سرمایه اجتماعی است و این امر زمانی ایجاد می‌شود که سرمایه انسانی شکل گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: شاخص اصلی سرمایه اجتماعی اعتماد اجتماعی است و توسعه ایجاد می‌کند.

دریکوند اظهار داشت: آسیبی که زیاد با آن مواجهه می‌شویم، این است که اولیا سال‌های سال به دنبال درس و کنکور بودند و از تربیت فرزندان غافل شدند.

وی تصریح کرد: افراد فارغ از اینکه چه شغلی خواهند داشت، باید مهارت‌های فنی و زندگی را نیز بیاموزند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: پدران سبک درست فرزندپروری را نمی‌دانند که برای رفع این مشکل اقدام به آموزش آن‌ها با۱۶۰هزار مدرس کردیم.

دریکوند با اشاره به بدهی هشت میلیاردی آموزش و پرورش به دستگاه‌های خدمات‌رسان، گفت: امیدواریم این مشکل نیز هر چه سریع تر رفع شود.

انتهای پیام / د

سبک‌های فرزندپروری به پدران دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.