برگزاری نشست تبیین برنامه‌های هفته ملی کودک در فارس

نشست تبیین برنامه‌های هفته ملی کودک دراستان فارس برگزار شد.

برگزاری نشست تبیین برنامه‌های هفته ملی کودک در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ملی کودک با رویکرد ویژه به آیین‌های ماه محرم با شعار کودک نشانی از خداست و با اجرای برنامه‌های مختلف در اداره کل کانون پرورش فکری استان فارس برگزار می‌شود.

بر اساس، این گزارش دومین نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته ملی کودک با حضور نمایندگانی از اداره‌های عضو این کمیته در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس تشکیل شد.

این گزارش حاکی از آن است، در این نشست که با حضور زهرا افتخاری، دبیر کمیته استانی هفته ملی کودک برگزار شد، فعالیت‌های روز جهانی و هفته ملی کودک و اجرای برنامه مشترک اداره‌های استانی عضو کمیته در آغازین روز این هفته بررسی شد و اعضاء برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دادند.

بر این اساس برخی از برنامه‌های اداره کل کانون پرورش فارس در این هفته شامل برپایی نمایشگاه عکس، دیدار کودکان منتخب با استاندار، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم و شهدای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، اهدای کتاب، اسباب بازی و سرگرمی به کودکان بستری در بیمارستان‌ها و مراکز حمایت از کودکان بی سرپرست، برگزاری بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی فارس، و راه اندازی پایگاه سلامت با هدف معاینه رایگان کودکان، اجرای تعزیه خوانی ویژه کوکان و نوجوانان، اجرای نقالی و پرده خوانی است.

گفتنی است، برنامه‌های هفته ملی کودک با نگاه به آیین‌های دینی و مذهبی ماه محرم از ۱۵ تا ۲۲ مهر ماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برگزاری نشست تبیین هفته ملی کودک در فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.