پیروزی قاطعانه تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در آسیا /شاگردان شاهین طبع راهی نیمه نهایی شدند

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام موفق شد نماینده چین تایپه را در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شکست دهد.

 پیروزی قاطعانه تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در آسیا /شاگردان شاهین طبع راهی نیمه نهایی شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام امروز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف نماینده چین تایپه رفت. شاگردان مهران شاهین طبع در مرحله گروهی این رقابت ها با 3 پیروزی و یک باخت به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله حذفی شدند تا به مصاف تیم داسین تایگرز نماینده چین تایپه بروند. این تیم توانسته بود در مرحله گروهی این رقابت ها به عنوان سومی گروه خود برسد.

تیم پتروشیمی بندر امام بازی بسیار خوبی را آغاز کرد و با ارائه یک بازی با برنامه توانست بانتیجه 26 -18 حریف خود را در کوارتر نخست شکست دهد و به برتری برسد. کوارتر دوم هم برای شاگردان شاهین طبع بسیار خوب بود . اما در شمارش امتیاز ها این کوارتر این نماینده چین تایپه بود که با نتیجه 23 -22 به برتری رسید با این حال در مجموع امتیاز ها، نماینده کشورمان بود که با نتیجه 48 -41 نیمه نخست را با پیروزی پشت سر گذاشت.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که اختلاف دو تیم 7 امتیاز بود و احتمال آن می رفت که نماینده چین تایپه بتواند به بازی بازگردد اما بازی با برنامه و خوب تیم پتروشمی بندر امام مانع این اتفاق شد و در نهایت این شاگردان مهران شاهین طبع بودند که توانستند با 17 امتیاز اختلاف و با نتیجه 97 -80 نماینده چین تایپه را شکست دهند .

بدین ترتیب تیم پتروشیمی بندر امام نخستین تیمی است که توانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال قهرمانی آسیا را پیدا کند. شاگردان مهران شاهین طبع باید فردا و در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف برنده بازی تیم های الریاضیه لبنان و مونو ومپایرز تایلند بروند.

انتهای پیام /

صعود تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به نیمه نهایی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار