حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی ووشوی ایران در کازان

مهاجم ایرانی تیم روبین کازان روسیه در اردوی تیم ملی ووشو کشورمان حاضر شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون ووشو، چهاردهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان طی روزهای هفتم الی یازدهم مهرماه به میزبانی شهر کازان روسیه برگزار می شود و تیم ملی ایران در دو بخش ساندا و تالو راهی پیکارهای جهانی روسیه شده است.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال کشورمان که در تیم روبین کازان روسیه حضور دارد، امروز با حضور در اردوی تیم ملی ووشو کشورمان با ملی پوشان و کادر فنی این تیم دیدار و گفتگو کرد.او همچنین  برای ووشوکاران کشورمان در مسابقات جهانی کازان آرزوی موفقیت کرد.


سردار آزمون  چهارشنبه شب در جمع ملی پوشان ایران در کازان حاضر شد و گفت: بسیار خوشحالم که در جمع ملی پوشان ووشوی ایران هستم و وظیفه ام بود که در این جمع دوست داشتنی حضور یابم.


او افزود: ووشو از رشته های مدال آور ایران در مسابقات مختلف است و زمانی که متوجه حضور تیم ایران در شهر «کازان» شدم در جمع این قهرمانان حضور یافتم.


سردارآزمون که آشنایی خوبی از بسیاری از قهرمانان ووشوی ایران و افتخارات آنان داشت، افزود: آروز می کنم تا دست پر به ایران بازگردید و البته اطمینان دارم که مدال های خوبی را برای ورزش ایران به ارمغان می آورید.


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اظهارکرد: ورزش های که موجب شادی مردم ایران می شوند برایم ارزش زیادی دارند که ووشو نیز از همین رشته ها است.

حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی ووشوی ایران در کازان

انتهای پیام/

سردار آزمون در اردوی تیم ملی ووشو حاضر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار