رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم خبر داد؛

نمایشگاه «از ایده تا درآمد» در جهرم

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری با عنوان «از ایده تا درآمد» آذرماه ماه امسال در جهرم برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد دانش‌نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در نشست هماهنگی نمایشگاه «از ایده تا درآمد» که آذرماه امسال با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، مجموعه‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی برپا می‌شود، گفت: این نمایشگاه ۱۳ تا ۱۸ آذرماه به‌مدت ۵ روز در مصلی جمعه جهرم گشایش می‌یابد.

وی با تاکید به لزوم ایجاد هر چه بهتر و با کیفیت‌تر این نمایشگاه از سایر مجموعه‌های تولیدی شهرستان جهرم خواست تا نسبت به حضور در این نمایشگاه آمادگی خود را اعلام کنند.

دانش نیا با اشاره به اینکه بیش از ۳۵ غرفه برای برپایی این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، بیان کرد: معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری، آشنایی مردم با تجارت الکترونیکی، آشنایی با مشاغل خانگی و دوره‌های آموزشی الگوی کشت، معرفی ظرفیت‌های جدید (گمرک، شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی) در جهرم را از اهداف راه‌اندازی این نمایشگاه است.

جمال جوادی عضو کارگروه تخصصی این نمایشگاه با تاکید بر لزوم بسیج تمام امکانات برای برپایی این نمایشگاه، افزود: معرفی تولیدات و صنایع بومی شهرستان جهرم از جمله اهداف راه‌اندازی نمایشگاه «از ایده تا درآمد» است.

وی تشویق صاحبان سرمایه به سرمایه‌گذاری در شهرستان جهرم را از دیگر اهداف تشکیل این نمایشگاه دانست و ادامه داد: توجه به شعار سال و حمایت از تولیدات بومی بر اساس بند ۹ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز ایجاد برپایی این نمایشگاه در شهرستان جهرم بوده است.
انتهای پیام/ر

برپایی نمایشگاه کتاب در جهرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار