نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

شیوه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به روش نرم باشد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: شیوه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به روش نرم انجام شود تا اثر گذاری بیشتری داشته باشد.

شیوه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به روش نرم باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی روز چهارشنبه در همایش نهضت حسینی امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های انقلاب اسلامی که در سرسرای نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید بهترین روش را که تاثیر گذاری بیشتری دارد اجرا شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در امر به معروف و نهی از منکر در زمینه مستحبات باید با ارفاق بیشتری ورود پیدا کرد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اجرای حدود الهی برای پاکسازی جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

آیت الله سلیمانی افزود: با زبان نرم باید مردم را به کارهای خیر و دینداری دعوت کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: هم اینک این ستاد در همه ی شهرستان های این استان تشکیل شده است.

سرهنگ پاسدار محسن اکبری اظهار داشت: همچنین شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان با حضور و مشارکت مسئولان این استان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: اتاق فکر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تشکیل شده تا ریشه معروفات و منکرات در این استان را مورد بررسی قرار دهد.

وی ادامه داد: ضروری است معروفات و منکرات هر منطقه بومی سازی و در راستای رفع آنها برنامه ریزی اساسی و تخصصی انجام شود.
وی با بیان اینکه همه افراد باید جرات بیان امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند، گفت: امروز در جامعه نیاز است امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

همایش نهضت حسینی امر به معروف و نهی از منکر دراستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار