فرمانده تویسرکان؛

بهره برداری از طرح چهار خطه جاده تویسرکان کنگاور

فرماندار تویسرکان از بهره برداری طرح چهار خطه جاده تویسرکان کنگاور در پاییز امسال خبر داد.

بهره برداری از طرح چهار خطه جاده تویسرکان-کنگاوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند با اشاره به اینکه قراربود این طرح در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد اما به رغم تلاش پیمانکار و مسئولان، هنوز این طرح آماده بهره برداری نشده است، افزود: اموراجرایی طرح چهار خطه کردن جاده تویسرکان به کنگاور تا سه راهی فرسفج از سوی پیمانکار طرح و مسئولان به طور مستمر پیگیری می شود تا زمان بهره‌برداری از این طرح در پاییز امسال رقم بخورد.

وی به تاخیر در بهره‌برداری از این طرح اشاره کرد وادامه داد: مدیریت دولتی شهرستان، زمان بندی بهره برداری از طرح ها را بر اساس اطلاعات دستگاه‌های اجرایی مرتبط با طرح مورد نظر اعلام می‌کند و بر این اساس نیز زمان بهره برداری از طرح چهار خطه کردن جاده تویسرکان به کنگاور از سوی ما در هفته دولت اعلام شده بود.

فرماندار تویسرکان به عوامل اصلی تاخیر در زمان بهره برداری از این طرح اشاره ای نکرد واضافه کرد: طرح چهار خطه تویسرکان به کنگاور تا سه راه فرسفج به طور قطع در پاییز امسال به بهره برداری خواهد رسید.

این در حالی است که از مجموع 16 و نیم کیلومتر از مسیر جاده تویسرکان به کنگاور تا سه راهی شهر فرسفج، 10 کیلومتر چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته و بخش قابل توجهی از شش و نیم کیلومتر باقی مانده نیز از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است اما هنوز آماده بهره برداری نیست.

تاخیر در زمان بهره‌برداری از این طرح در حالی ایجاد شده که در دو ماه اخیر شاهد وقوع تصادف های منجر به مرگ و جرح در این جاده بوده ایم اما مسوولان تویسرکان از وقوع این تصادف ها در بخش هایی از این جاده خبر می‌دهند که طرح چهار خطه کردن بر روی آن اجرا شده است.


انتهای پیام/ج

طرح چهار خطه جاده تویسرکان کنگاور به بهره برداری می رسد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.