شخصیت های الهی ضامن حقیقت طلبی و آزاد اندیشی

فرمانده سپاه تویسرکان گفت: شهید حججی‌ها راه سید الشهداء (ع) را زنده نگه می‌دارند و شخصیت های الهی مانند شهید حججی ها ضامن استمرار حقیقت طلبی و آزاد اندیشی در جوامع مختلف بشری است .

شخصیت های الهی ضامن حقیقت طلبی و آزاد اندیشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید سعیدی فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه شخصیت های الهی ضامن حقیقت طلبی و آزاد اندیشی  هستند وامثال شهید حججی راه سید الشهداء (ع) را زنده نگه می‌دارند افزود: شهید محسن حججی به این دلیل الهام بخش همه آزاد اندیشان و ظلم ستیزان شد که در اندیشه‌ها، آرمان‌ها و ابعاد شخصیتی سید الشهدا(ع) به حیات طیبه رسید.

وی ادامه داد: تا هنگامی که امثال شهید حججی‌ها همچون ستارگان درخشان مسیر روشن حقیقت خواهی را در فضای تیره و تار کنونی جهان نشان می‌دهند، از دسیسه‌های آشکار و نهان نظام سلطه و هم پیمانانش باکی نداریم.

سعیدی اخلاص، شجاعت، ولایتمداری، کرامت بالای انسانی، ایستادگی در مسیر حق و بی‌باکی در مقابل دشمنان وآرامش جوامع بشری را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون مسیر حرکت و اندیشه ناب الهی امام حسین(ع) با ظهور شهدایی مثل شهید محسن حججی کاملاً روشن و شفاف است و و چنین شهدایی حجت را بر همه ما تمام کردند.

وی اظهار داشت: آرمان‌ها و اندیشه‌های الهی در راستای ایجاد عدالت فراگیر اجتماعی نه با بمب‌های اتم، شیمیایی و خوشه‌ای بلکه با خون پاک شهدا به فراسوی مرزهای جغرافیایی یک کشور صادر می‌شوند.

سعیدی بیان کرد: نسل امروزی انقلاب که شهدای دفاع مقدس را ندیده اند اکنون شاهد همان رشادت‌ها و رنگ و بوی الهی شهدای دفاع مقدس در حرکت و قامت شهدای مدافع حرم هستند و این سنت الهی است که همواره مسیر روشن حقیقت برای طالبان آن مشخص باشد.

این مسئول اضافه کرد: پاسداشت خون مطهر شهدایی مانند شهید حججی تنها به برپایی مراسم یادبود و عزادارای خلاصه نمی‌شود بلکه شهدا رهرو صدیق و حقیقی در راه خود می‌خواهند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: اکنون ولایتمداری، استکبار ستیزی، پیکار آگاهانه با تفکر مسموم تروریست های تکفیری و سازمان یافته و رسوا کردن نقشه های شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه به معنای گام برداشتن در مسیر اندیشه‌های شهید حججی‌ها است.

 

انتهای پیام/ج

شخصیت های الهی ضامن حقیقت طلبی وآزاد اندیشی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.