ویدئویی دیدنی از نمایش قدرت کره شمالی

کره شمالی با انتشار ویدئویی شبیه سازی شده از نبرد موشک‌های خود با هواپیماهای آمریکایی، بار دیگر قدرت خود را به رخ آمریکایی‌ها کشید.

ویدئویی دیدنی از حمله موشکی کره شمالی به آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جدال کره شمالی با آمریکا به مرحله تازه‌ای رسیده است. به تازگی کره شمالی با انتشار ویدئویی شبیه سازی شده بار دیگر قدرت موشکی خود را به رخ آمریکایی‌ها کشیده است.

در یک صحنه از فیلم، هواپیماهای بمب افکن‌های استراتژیک  F-35 و B-1B آمریکایی در اثر اصابت موشک 2 Pukguksong به سمت ، بلافاصله آتش گرفته و از بین می‌روند. 

در قسمتی دیگر، موشک زیر دریایی کره شمالی ناو هواپیمابر و هسته‌ای کارل وینسون آمریکا را هدف قرار داده و با خاک یکسان می‌کند. در انتهای ویدئو نیز جملاتی تهدید کننده با این عنوان دیده می‌شود: اگر هواپیماها و ناوهای آمریکایی به کره نزدیک شوند راهی قبرستان خواهند شد. 

در پایان نیز دونالد ترامپ  در حالی که مشغول سخنرانی در هفتادمین سالروز تاسیس نیروی دریایی آمریکا در پایگاه اندرو است مرد دیوانه لقب داده می‌شود.

گفتنی است؛ تنش‌های اخیر آمریکا و کره شمالی در مدت اخیر شدت بیشتری گرفته، تحویل دانشجوی آمریکایی پس از 17 ماه و پرواز جنگنده‌های آمریکایی بر فراز شبه جزیره کره، در کنار سخنرانی ترامپ در سازمان ملل، از جمله اتفاقات مهم این حوزه بود. 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۱۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
این یارو ترامپ فکر میکنه رییس جمهور امریکا میتوانه هر غلطی بکنه!! بقول سریال مختار در باره یزید,,,این مردک دیوانه ومعلومالحال!!!!همین ترامپ کاسب است
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۳۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
چطور یک ناو جنگی با خاک یکسان میشه در حالیکه روی دریا هست (:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
ترامپ دیووونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
خیلی دیدنی بود
آخرین اخبار