برگزاری همایش الکترونیک خودرو در تبریز

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از برگزاری همایش الکترونیک خودرو همزمان با پنجمین نمایشگاه وجشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX 2017) در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جهانگیری مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به محورهای برگزاری این همایش گفت: این همایش با تاکید بر محور‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه الکترونیک خودرو، چالش‌ها و کاربرد فناوری های نوین در الکترونیک خودرو، استانداردها و الزامات در الکترونیک خوردو بر گزار می شود.

وی زمان برگزاری این همایش را 22 و 23 آبان ماه سال جاری در دانشگاه تبریز اعلام کرد و ادامه داد: بخش‌های مختلف شامل نشست‌ها، سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در این رویداد در نظر گرفته شده است.

جهانگیری با اشاره به مسئولیت شبکه توسعه فناوری‌های ارتباطات و میکرو الکترونیک (فام) منطقه ویژه ی علم و فناوری ربع رشیدی به منظور برگزاری این همایش گفت: این شبکه در نظر دارد با برگزاری سلسله همایش های پیمایش فناوری های الکترونیک زمینه را برای معرفی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری منطقه در حوزه فام ایجاد نماید از این رو همایش الکترونیک خودرو نبز در قالب این سلسله همایش ها تعریف شده است.

گفتنی است :پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX،20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرسwww.rinotex.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX،20 در نمایشگاه بین المللی تبریز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.