بازدید از موزه ها رایگان است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بازدید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان کرمانشاه امروز به مناسبت روز جهانی گردشگری برای عموم مردم رایگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  جلیل بالایی  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از سال ۱۹۸۰، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد سالانه روز ۲۷ سپتامبر را به عنوان روز جهانی گردشگری ثبت کرده است.

وی افزود: در همین راستا، هر ساله در روز جهانی گردشگری، بازدید عموم مردم از تمامی محوطه‌ها، اماکن تاریخی و موزه‌های استان کرمانشاه به مانند دیگر شهر‌ها و استان‌های کشور رایگان است.

بالایی با اشاره به  وجود 12 موزه در این استان گفت:تکیه معاون‌الملک، مجموعه تاریخی طاق‌بستان، تکیه بیگلربیگی، محوطه تاریخی بیستون و موزه‌های مردم‌شناسی در شهرستان‌های کنگاور، اسلام آبادغرب، پاوه و... از جمله موزه و محوطه شاخص استان کرمانشاه است.

این مسؤول ساعات بازدید رایگان را از ساعت 8 صبح تا 18 عصر اعلام کرد و گفت: امروز تور پیاده‌روی شهری به مناسبت روز جهانی گردشگری با حضور انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه از موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه نیز بازدید می‌کنند.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری تور پیاده‌روی شهری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار