بازرسی از احدهای عرضه فراورده‌های خام دامی

رئیس اداره دامپزشکی شادگان گفت: چند اکیپ بازرسی سیار در ایام محرم به‌صورت ویژه به واحدهای عرضه فراورده‌های خام دامی نظارت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا حفیظی، رئیس اداره دامپزشکی شادگان با اشاره به طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در ماه محرم در این شهرستان، افزود: طرح مذکور به دلیل افزایش عرضه و تقاضای مواد پروتئینی و فرآورده‌های خام دامی اعمال نظارت‌های بهداشتی بر فعالیت واحدهای عرضه این مواد نیز افزایش می‌یابد.

وی افزود: در قالب این طرح کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان شادگان در ماه محرم در قالب اکیپ‌های سیار با حضور و گشت‌زنی مستمر در سطح شهرستان اقدام به بازدید از مراکز تحت پوشش می‌کنند.

حفیظی در پایان همچنین از مسئولان هیئت های مذهبی در شهرستان شادگان نیز خواست تا توصیه های دامپزشکی را جدی گرفته و در تهیه غذا، از گوشت و فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی استفاده کرده و رعایت بهداشت را در کلیه مراحل اماده سازی، نگهداری و به کارگیری این مواد در سفره اطعام عزاداران دقت لازم را داشته باشند و از مراکز معتر و مجاز تهیه کنند تا عمل خیر آن ها کامل تر شود و مخاطراتی از منظر مواد غذائی پروتئینی برای عزاداران حسینی پیش نیاید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.