عضو شورای شهر ارومیه خبر داد؛

تکمیل شهربازی مدرن ارومیه تا دهه فجر

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با آماده سازی زیرساخت‌های شهربازی مدرن ارومیه این مجموعه احتمالا تا دهه فجر تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،حسین بخشایشی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ، با اشاره به روند احداث شهربازی مدرن ارومیه در دهکده ساحلی چی چست این شهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهربازی اتمام یافته اما برخی از تجهیزات در گمرک و برخی دیگر در کشور ایتالیا هستند که با رسیدن این تجهیزات و نصب آن‌ها انتظار مردم برای استفاده از شهربازی به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه احداث شهربازی ارومیه افزود: با آماده سازی زیرساخت‌های شهربازی مدرن ارومیه این مجموعه احتمالاً تا دهه فجر تکمیل می‌شود و تنها منتظر رسیدن دستگاه‌ها و نصب آن‌ها هستیم و تاکنون رقمی بالغ بر 25 تا 30 میلیارد تومان برای آب نما، ورودی، زیرساخت‌ها و دیگر موضوعات هزینه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به یادمان شهید باکری گفت: هر پروژه‌ای که برای مدتی از کار باز می‌ایستد مطمئناً یکی از دلایل را باید در مباحث مالی جست و جو کرد و در این پروژه از سپاه شهدا، نمایندگان مجلس و استاندار آذربایجان غربی انتظار داریم تا ما را یاری کنند.

وی گفت: یادمان شهید باکری یکی از پروژه‌ها فاخر شهر ارومیه است و باید به این یادمان ببالیم چراکه در وجود خود استعدادها و ظرفیتهای بسیاری دارد و می‌توان به پروژه‌های فرهنگی در کنار این یادمان اشاره کرد و با وضعیت مالی فعلی شهرداری به مشکل برخورده‌ایم.

بخشایشی با اشاره به چگونگی انتخاب مجدد حضرت پور به عنوان شهردار شهر ارومیه بیان کرد: در دور چهارم شورا خدماتی برای مردم ارائه شد و به تمامی کارهای انجام شده افتخار می‌کنیم و هفت عضو دوره قبل مجدداً در این دوره حضور دارند و این موضوع بیانگر رضایت مردم از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی دور چهارم است.

وی تصریح کرد: این موضوع به نبود خطا دلالت نمی‌کند بلکه در این میان کوتاهی‌هایی وجود داشت و با این همه حال مردم صادقانه بر سر صندوق‌های رأی حضور یافتند و قیمت پر لیوان را در عملکرد مجموعه شهرداری و شورای شهر دیدند و به عملکرد شورای شهر و شهرداری نمره عالی داند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: اگر ثبات مدیریتی، پایداری سیستمی و ادامه روند توسعه را خواستاریم لاجرم باید مجدداً شهردار پیشین را انتخاب می‌کردیم تا ادامه توسعه و آبادانی را بپیماییم و بتوانیم شهرمان را اعتلا بخشیم و مشکلات شهری و اشتغال را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ی

شهربازی مدرن ارومیه تکمیل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.