ویژه برنامه‌های روز جهانی گردشگری اجرا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهمن عسگری گفت: امروز چهارشنبه ۵ مهر ۹۶ همزمان با روز جهانی گردشگری، ویژه برنامه‌های متنوعی در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

وی افزود: بازدید رایگان از موزه‌های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تخفیف برای عموم جهت اقامت در مراکز اقامتی و هتل‌ها و همچنین قایقرانی رفتینگ در رودخانه زاینده رود از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روز جهانی گردشگری فرصتی برای مشارکت تشکل ها، فعالان بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی برای آگاهی بخشی به آحاد مردم و برنامه ریزی در اجرای سیاست‌های گردشگری است.

عسگری اضافه کرد: بازدید از موزه‌های تحت پوشش این اداره کل از ساعت ۹ تا ۱۸ امروز چهارشنبه ۵ مهر برای عموم رایگان ‌می‌باشد.

۲۷ سپتامبر برابر با ۵ مهرماه به عنوان «روز جهانی گردشگری» نامگذاری شده و شعار امسال این روز، «گردشگری پایدار، یک ابزار برای توسعه» است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.