درگیری فیزیکی با شهروندان قابل قبول نیست

سرپرست شهرداری سنندج گفت: برای مدیران شهرداری درگیری فیزیکی با شهروندان هیچگاه قابل قبول نیست

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علی‌رضا کاظمی سرپرست شهرداری سنندج صبح امروز در جلسه آموزش مسائل حقوقی که برای کارکنان اجرائیات شهرداری در حال برگزاری است،گفت: در قانون برای شهرداری‌ها وظایف متعددی تعیین شده که در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان باید نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

 وی بیان کرد: نهادی همچون شهرداری که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد نیاز به تعامل و مشارکت شهروندان برای انجام رسالت کاری و پیشبرد اهداف است.

 کاظمی افزود: جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و همچنین سد معبر در سطح شهر یکی از وظایفی است که  طبق قانون، شهرداری‌ها ملزم به جلوگیری از آن هستند.

 وی عنوان کرد: برای مدیران شهرداری درگیری فیزیکی با شهروندان در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و سد معبر هیچگاه قابل قبول نیست.

 کاظمی با بیان اینکه قانون با کسی تعارف ندارد گفت: نیروهای اجرائیات باید در کمال آرامش و همچنین رعایت تمام مسائل حقوقی و قانونی نسبت به جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و سد معبر در سطح شهر اقدام کنند.

 وی افزود: برخی از قوانین شهرداری‌ها سالها است که بدون تغییر مانده که این امر هم مشکلاتی را برای مدیران و نیروهای شهرداری بوجود آورده است.

 سرپرست شهرداری سنندج نقش آموزش نیروهای شهرداری در خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: برگزاری دوره آموزشی حقوقی برای نیروهای اجرائیات کاری ارزشمنداست که باید تداوم داشته باشد.

 سرپرست شهرداری سنندج اضافه کرد: دوره یک روزه آموزشی آشنایی با مسائل حقوقی با حضور بیش از 150 نفر از نیروهای اجرائیات و جمعی از مدیران مناطق و نواحی منفصل شهری شهرداری سنندج در کانون شهید مطهری برگزار شد.

انتهای پیام/  د م

برگزاری دوره آموزشی برای نیروهای اجرائیات سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.