معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس خبر داد؛

حمایت همه‌جانبه سپاه از شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام وجود از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید کوشکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس در بازدید از شرکت دانش‌بنیان اهورا که از فراورده‌های گیاهی محصولاتی منحصربه‌فردی در کشور و جهان تولید می‌کند، گفت: امروز اداره یک مجموعه صنعتی به تلاش بسیار زیادی نیاز دارد و تلاش شما جوانان متخصص هم یک نوع دفاع است که البته سخت‌تر و پیچیده‌تر از دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان راهکار ایجاد اشتغال برای جوانان است، افزود: مسئله اصلی در اشتغال جوانان موضوع هویت بخشی به انسان و ایجاد آرامش در خانواده‌هاست و مسئله اقتصادی در اولویت بعدی قرار می‌گیرد.

سرهنگ کوشکی با تجلیل از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تأسیس شرکت اهورا دارو، اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از جوانان به‌صورت مستقیم، برای طیف گسترده‌ای از افراد جامعه نیز به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کنند.

وی با تأکید بر اهمیت حمایت مسئولان از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: با تلاش جوانان مؤمن و متعهد، ایران اسلامی می‌تواند در جایگاهی فوق جهانی قرار بگیرد، همان‌طور که تعدادی از محصولات اهورا دارو دارای مزیت مطلق در جهان هستند و تنها در استان فارس تولید و به سراسر کشور و جهان ارائه می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان نظیر اهورا دارو نمونه‌ای از مقابله مؤثر با تحریم‌های اقتصادی هستند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلاش جوانان متخصص ایرانی افتخار می‌کند و با تمام وجود از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.
انتهای پیام/ر

سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان راهکار ایجاد اشتغال برای جوانان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار