به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛

برپایی اردوی جهادی یک روزه در مناطق محروم جنوب کرمان

مدیر شبکه بهداشت عنبرآباد گفت: تیم سلامت شبکه بهداشت باحضور در مناطق محروم بخش جبالبارز جنوبی به ارائه خدمات مختلف بهداشتی و درمانی پرداختند.

برپایی اردوی جهادی یک روزه در مناطق محروم جنوب کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ خدابخش افتخاری مدیر شبکه عنبرآباد در بازدید از اردوی جهادی به همراه امام جمعه بخش جبالبارز جنوبی گفت:در راستای طرح تحول سلامت و باهدف محرومیت زدایی در مناطق محروم این برنامه جهادی در روستاهای تیغ سیاه و کلجک منطقه جبالبارز جنوبی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه برپایی این اردوها کمک بسیاری به مناطق محروم است ،افزود: تیم سلامت ،با شوق و اشتیاق به کمک مردم محروم و نیازمند آمده اند و،اقدام به فعالیتهای بهداشتی درمانی می کنند.

افتخاری از جمله خدمات ارائه شده در این برنامه را ویزیت رایگان پزشک عمومی،ویزیت رایگان دندانپزشکی، خطرسنجی بیماریهای واگیر و غیرواگیر ،جراحی های سرپایی(ختنه) ،توزیع مکمل و پمفلت های آموزشی، کارشناسان بهداشت روان و تغذیه عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این برنامه ها افزایش سطح امنیت بهداشتی و درمانی و غذایی بوده و با افزایش سطح سواد سلامت جامعه میتوان بسیاری از هزینه های درمانی آینده راکاهش داد.

مدیرشبکه بهداشت عنبرآباد با تاکید بر اهمیت برگزاری اردوهای جهادی ،گفت: اردوهای جهادی صرف نظر از کاری که برای مردم صورت می گیرد ،خود نمایشی واقعی از یک کار جهادی است که در آن عناصر همدلی،همیاری،فداکاری و ایثار و کمک به همنوع جلوه گر است.

در این طرح یک روزه در روستاهای تیغ سیاه وکلجک بیش از 120 نفر ویزیت پزشک عمومی ،103نفر خدمات دندانپزشکی و بیش از 200نفر خطرسنجی بیماریهای واگیر و غیرواگیر شدند که 22مورد مشکوک دیابت و فشار خون کشف گردید و 17مورد ختنه انجام شد و همچنین مردم منطقه آموزش های لازم درخصوص مسائل بهداشتی و درمانی را دریافت نمودند.


انتهای پیام/س

 

حضور تیم سلامت شبکه بهداشت در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار