نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی خبر داد.

نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان سی‌ و یکمین دوره آزمون ورودی پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال 97-96 هم‌اکنون بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

علت تاخیر در اعلام نتایج این آزمون اعمال سهمیه پنج درصد مصوب مجلس شورای اسلامی است که این سهمیه در گزینش اعمال شده است.

در این آزمون از ١٦٢١ داوطلب حاضر، ٥١٦ نفر مجاز به انتخاب رشته محل شدند. ظرفیت همه رشته‌های این آزمون ٣٧٨ نفر در دفترچه انتخاب رشته اعلام شده بود و از میان انتخاب رشته کنندگان، ٣٤١ نفر در دوره‌های دولتی و شهریه پرداز ) دانشگاه‌های آزاد اسلامی و بخشی از ظرفیت دانشگاه شاهد و در سهمیه‌های آزاد، مناطق محروم، رزمندگان و ایثارگران ٢٥درصد، مازاد استعداد درخشان، ٥/٢درصد مازاد نیروهای مسلح پذیرفته شده‌اند.

همچنین ٣٧ ظرفیت مربوط به رشته‌های آسیب شناسی دهان و فک و صورت و بیماری‌های دهان و فک و صورت به دلیل نداشتن متقاضی، خالی مانده است.

پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام باید بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق زمان‌بندی که در سامانه اینترنتی دانشگاه اعلام می‌شود، به آن دانشگاه مراجعه کنند. نظر به اینکه زمان و نحوه ثبت‌نام در سامانه اینترنتی دانشگاه‌ها اعلام می‌شود، پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه‌های محل قبولی، باید به سامانه‌های مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار