مصاف تراکتورسازی و گسترش‌فولاد با هدف مشترک

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های تراکتورسازی و گسترش‌فولاد تبریز با هدف مشترک رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری دربی فوتبال تبریز همراه خواهد بود.

تراکتورسازی و گسترش‌فولاد روز پنج‌شنبه در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو 7 امتیازی بوده و با هدفی مشترک که کسب 3 امتیاز است، وارد میدان خواهند شد.

بررسی نتایج دو تیم نشان از شروع بد در لیگ برتر حکایت دارد، اما تراکتورسازی خیلی زود نتایجش را بهبود بخشید، ولی در ادامه در مصاف تیم‌های مشهدی در تبریز از 2 بازی تنها یک امتیاز گرفته و در جدول رده‌بندی در مکان دهم قرار گرفت.

گسترشی‌ها لیگ را به بدترین شکل ممکن آغاز کردند، اما کم کم روند نتایج این تیم روند صعودی گرفته و بعد از شکست سنگین برابر پرسپولیس در تبریز، در تهران مقابل نفت مساوی کرده و در مشهد نیز سیاه جامگان را مغلوب کردند تا از دو بازی خارج از خانه 4 امتیاز کسب کرده و به رده سیزدهم جدول صعود کنند.

هر دو تیم در رقابت‌های امسال جوانگرایی کرده، هر چند این سیاست برای تراکتورسازی به جبر و به دلیل محرومیت بوده است.
دو تیم تا کنون 9 بازی سابقه بازی رو در روی هم را دارند که در لیگ برتر 4 بازی با تساوی به اتمام رسیده و 4 بار نیز تراکتورسازی به پیروزی رسیده است، اما در تنها بازی برگزار شده دو تیم در جام حذفی این تیم گسترش‌فولاد بود که به برتری دست یافته است.

بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با گسترش‌فولاد ساعت 16 روز پنج‌شنبه 7 مهر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با گسترش‌فولاددر ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.