تامین مرغ و گوشت قرمز منجمد موردنیاز هیات‌های عزاداری

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: به سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرده‌ایم تا هیات‌های عزاداری را برای خرید گوشت و مرغ منجمد معرفی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،هادی سلامات، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از آمادگی این شرکت برای تامین مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد موردنیاز هیات‌های عزاداری در ایام ماه محرم و صفر خبر داد.

وی بیان داشت: به سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرده‌ایم تا هیات‌های عزاداری استان را برای خرید گوشت و مرغ منجمد معرفی کنند و در این زمینه آمادگی داریم تا نیاز این هیات‌ها را تامین کنیم. 

سلامت افزود: شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان آماده است تا هر میزان که موردنیاز هیات‌های عزاداری در خوزستان است را تامین کند و هیچ کمبود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5300 تومان درب سردخانه در اختیار هیات‌های عزاداری قرار خواهد گرفت. همچنین گوشت قرمز منجمد نیز با قیمت هر کیلو 22هزار تومان به هیات‌هایی که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی معرفی می‌شوند داده خواهد شد.

سلامات عنوان کرد: مرغ و گوشتی که توسط شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان توزیع می‌شود دارای کیفیت بسیار مطلوب و ماندگاری بالاست و مورد تایید اداره دامپزشکی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.