کلنگ احداث مسجد در روستاهای مهران به زمین زده شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، و اهالی روستاهای دول گل و چنگوله، مسجد و خانه عالم در این روستاها کلنگ زده شد.

کلنگ احداث مسجد در روستاهای مهران به زمین زده شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کلنگ مسجد صاحب الزمان(عج) روستای دول گل و خانه عالم روستای چنگوله در شهر مهران به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، و اهالی این روستاها به زمین زده شد.

پروژه مسجد صاحب الزمان(عج) روستای دول گل در زمینی به مساحت 240 متر مربع و با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهران احداث می شود.

همچنین کلنگ ساخت خانه عالم روستای چنگوله با زیربنای 65 مترمربع به زمین زده شدواین پروژه از محل اعتبارات محرومیت زدایی و پروژه های اقتصاد مقاومتی احداث میشود.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله زمانی موسوی امام جمعه مهران در این در این مراسم گفت : مساجد مرکز فعالیت های سیاسی، فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و ... بر محوریت نماز است.

وی اظهار کرد: مساجد نماد ، تمدن دین اسلام و قلب سازماندهی های اجتماعی- فرهنگی است.

امام جمعه مهران به نقش اساسی مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران آن اشاره کرد و خاطرنشان کرد: محور و مدار مساجد باید همچنان در تداوم و حفظ جامعه ی اسلامی مورد توجه قرار داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: احداث خانه عالم خیر و برکت فراوانی برای اهالی روستا به همراه دارد و امیدواریم این خانه عالم در سایر روستاها نیز احداث شود.

انتهای پیام/ه

ساخت مسجد در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.