امدادرسانی 857 حادثه آتش نشانی در بجنورد

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت:ماموران سازمان آتش نشانی شهرستان بجنورد در نیمه نخست امسال به 857 عملیات در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛علی گودرزی مدیرعامل آتش نشانی شهرستان بجنورد گفت:آتش نشانان بجنورد در نیمه نخست امسال  410 مورد علمیات آتش سوزی و 447 مورد حادثه امداد و نجات خدمات رسانی کردند.

وی با بیان اینکه حبس شدگی بیشترین حادثه های مربوط به امداد و نجات را به خود اختصاص داده است ، افزود: آتش نشانان در 177 حادثه حبس شدگی در اماکن مختلف همچون آسانسورها حضور یافتند.

گودرزی اظهار کرد: رفع حیوانات مزاحم با 124 مورد و گیرکردن اعضای بدن با 31 مورد،در رده بعدی حادثه های امداد و نجات به ثبت رسیده است.

وی گفت: در این مدت ماموران آتش نشانی در حادثه های مختلف امداد و نجات به 168 نفر مرد و 130 نفر زن امداد رسانی کردند.

وی با بیان این که در این مدت شمار مصدومان مرد 32 نفر و مصدومان زن 11 نفر گزارش شده است،تصریح کرد: متاسفانه 2 نفر مرد و یک نفر زن نیز در حادثه ها جان خود را از دست داده اند.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد با اشاره به این که در نیمه نخست امسال  410 مورد حادثه آتش سوزی گزارش شده است،افزود: 57 مورد آتش سوزی در منزل مسکونی، 28 اماکن تجاری، 48 خودرو و سایر وسائط نقلیه، 66 فضای سبز شهری و 23 مورد آتش سوزی باغ و مزارع کشاورزی توسط ماموران آتش نشانی امدادرسانی شد.

وی گفت: اتصال در سیم های برق علت عمده آتش سوزی های شهر بجنورد گزارش شده است البته چند مورد از این آتش سوزی نیز عامل انسانی بوده است.

گفتنی است:پنج ایستگاه آتش نشانی در شهر بجنورد فعال است.

انتهای پیام/آ

410 مورد آتش سوزی امسال در شهر بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.