ساخت گوشی هوشمند توسط شرکت بازی‌سازی Razor

اخیرا «مین لیانگ تان» مدیر عامل شرکت ریزر در شبکه CNBC حاضر شد و خبر ساخت گوشی توسط این شرکت را تایید کرد.

ساخت گوشی هوشمند توسط شرکت بازی سازی Razorبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت Razer که یکی از شرکت‌های قدرتمند در زمینه ساخت بازی‌های رایانه‌ای است، قصد ساخت یک گوشی هوشمند را دارد. از مدت‌ها قبل پیش‌بینی می‌شد که ریزر بخواهد وارد عرصه ساخت گوشی‌های هوشمند شود، اما هیچ گزارش رسمی‌ی دراین باره منتشر نشده بود.

اخیرا «مین لیانگ تان» مدیرعامل شرکت ریزر در شبکه CNBC حاضر شده است و در گفتگویی که انجام داده است خبر ساخت گوشی هوشمند توسط این شرکت را به صورت رسمی بیان کرده و اعلام کرده است این گوشی به احتمال بسیار زیاد تا انتهای سال 2017 آماده عرضه خواهد شد.

«مین لیانگ تان» در این برنامه تلویزیونی گفت : «ما قصد داریم زمینه های کسب و کار و فعالیت های نرم افزاری و سخت افزاری خود را در چین گسترش دهیم. یکی از داغ‌ترین و مهم‌ترین شایعاتی که اخیرا درباره شرکت ما مطرح می‌شد این بود که ما قصد ساخت گوشی هوشمندی را داریم و باعث افتخار من است که اعلام کنم ما در حال ساخت یک گوشی هوشمند با هدف ارائه به گیمرها هستیم. برنامه ما این است که این گوشی را حتما تا پایان سال 2017 عرضه کنیم و این موضوع چیزی است که ما سخت در حال کار کردن بر روی آن هستیم».

گفتنی است؛ شرکت ریزر پیش از این ساخت گوشی هوشمند Nextbit را در کارنامه خود داشت که البته نتوانست موفقیت چندانی کسب کند. باید ببینیم ساخت گوشی هوشمند جدید این شرکت چطور پیش می‌رود و آیا این شرکت می‌تواند به صورت جدی وارد عرصه ساخت گوشی هوشمند شود.

 انتهای پیام/

شرکت ریزر گوشی هوشمند می‌سازد

برچسب ها: ریزر ، گوشی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار